Forum Forum Gry http://thewildwest.eu Strona Główna Forum Gry http://thewildwest.eu
Forum testowe dla gry The Wild West
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Preria (28 listopad 2007)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry http://thewildwest.eu Strona Główna -> Opis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzemach
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:28, 28 Lis 2007    Temat postu: Preria (28 listopad 2007)

Jak pewnie zauważyliście pojawiła się preria. Na chwile obecna można tylko podziwiać sąsiadów, ale zostanie to uaktualnione o to w co tak naprawdę w tej grze chodzi mianowicie: ATAK


ps. wszelaka konstruktywna krytyka mile widziana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamas




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:41, 28 Lis 2007    Temat postu:

Krytyka ??.... no cóż kilka gwiazdek w których nie wiadomo o co chodzi Smile Poczekam aż się rozwinie trochę dopiero pojadę z krytykę - wiem wiem - o grafikę się nie czepiać Very Happy

Takie pytanko - czemu wszystkie jednostki poza Apaczem wymagają garnizonu 6 ?? nic pośredniego :/
Aha - i znowu jak się buduje budynek - w omawianym przypadku garnizon - nie da się prowadzić badań ??

Poza tym biorąc pod uwagę wymagania badań to jednostki maja je odrobinę wygórowane - aby wybudować jakąkolwiek inną jednostkę atakującą niż Apacz potrzebny jest Atak - a tu dopiero na Akademii 5 - troszeczkę za wysoko moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzemach
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:12, 28 Lis 2007    Temat postu:

Rozwiń myśl odnośnie garnizonu i prowadzenia badań. Ja nie zauważyłem takiego błędu i mogę normalnie budować i badać. Zakaz jest jedynie jednocześnie badać i budować akademie nauk, przy żadnym innym budynku nie powinno to wystąpić. Jeśli jest inaczej, opisz w miarę dokładnie jak to wyglądało (stan surowców, poziomy które budowałeś/badałeś).

Gwiazdki oznaczają że w tym miejscu jest miasto Smile, poza tym to nie są gwiazdki ale gwiazdy szeryfa :p. Po najechaniu pojawia się dymek w którym widać pewne szczegóły odnośnie miasta. Później w tym miejscu pojawi się dodatkowo odnośnik z informacją o ataku, skanowaniu miasta itp. Jeśli masz pomysł na lepsze oznaczenie miasta, będę wdzięczny za wszelakie pomysły Smile. Ja chciałem jaką taka miniaturkę zrobić, ale nie mogłem znaleźć ładnego wzorku, w tej chwili widzę że to jest strasznie małe i większości szczegółów nie będzie widać więc poszukam tego co wczoraj odrzuciłem Smile

Wymagane poziomy badań wymagają przemyślenia i to wszystko muszę sobie pewnego dnia rozpisać, myślę że zrobię to w tym tyg bo planuje zająć na od poniedziałku innym projektem a ten na razie odstawić więc musi być w miarę dobrze wykończony. Tzn. ataki, jakieś wiadomości (możliwe że tylko info o ataku itp), dokończenie prerii i będę musiał zacząć myśleć o poprawieniu wzorów (kosztów budów, badań, wojsk, jak również wymagań na poszczególne poziomy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamas




Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:07, 29 Lis 2007    Temat postu:

Hmm znalazłem Ciekawe optycznie zjawisko Very Happy - jak się zacznie wynajdowanie BRONI znika opcja badania Napędu Wolego Very Happy Po wynalezieniu na szczęście wraca więc nic wielkiego się nie dzieje,ale ciekawie wygląda Very Happy

Edit: - przy badaniu Obrony dzieje się dokładnie to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzemach
Administrator



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:52, 30 Lis 2007    Temat postu:

właśnie i o takich błędach mówiłem, to jest poważny błąd Razz. dzisiaj już raczej nie zajmę się tym ale już wkrótce Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gry http://thewildwest.eu Strona Główna -> Opis Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin